Meer informatie Ja, ik geef toestemming

KLANT CASES

REDEPT

OVER REDEPT

Vastgoedapplicatie voorkomt kostbare fouten

Het administreren van een vastgoedportefeuille kan complex en tijdrovend zijn. Voor vastgoedadviseur REDEPT ontwikkelde Way2Web een onlineapplicatie die het beheer aanmerkelijk makkelijker en minder foutgevoelig maakt: MyLeaseAdmin.

“Way2Web denkt niet alleen mee in de technische oplossing, maar ook over de toepassingsmogelijkheden voor de gebruiker en het optimaal ‘vermarkten’ van de tool. Het brainstormen over procesinnovatie aan het begin van het project, heeft een substantiële bijdrage geleverd aan het eindproduct.”

Leon van Leersum, partner

Rekening houden met alle details

Vastgoed wordt gehuurd voor een lange termijn met redelijk wat voorwaarden. Maar ook panden in eigendom vergen veel administratie. Voor het bijhouden van al die contracten, afspraken, opzegtermijnen, verlengingen en opties gebruiken veel organisaties Excel of Outlook Agenda.

Excel en Outlook zijn echter foutgevoelig. Er gaat regelmatig iets mis en je hebt geen inzicht in de historie. Met het vertrek van een medewerker kan het overzicht snel zoek zijn. Zo kan bijvoorbeeld een contract ongewenst automatisch worden verlengd. Een fout die met gemak in de honderdduizenden euro’s kan lopen.

AdobeStock_189929832

Betaalbaar, doeltreffend, gebruiksvriendelijk

Uitgebreide professionele pakketten zijn voor veel kleine en middelgrote organisaties te omvangrijk en vaak te duur in aanschaf. Way2Web ontwikkelde daarom voor REDEPT een krachtige onlineapplicatie helemaal afgestemd op de klanten van REDEPT: de eindgebruikers van vastgoed.

De met Laravel ontwikkelde applicatie MyLeaseAdmin maakt het voor organisaties makkelijk om op een doeltreffende en kostenefficiënte wijze huurcontracten en eigendomspanden te administreren.

Gebruiksvriendelijkheid stond centraal bij de ontwikkeling en dat betekent: eenvoudig te gebruiken, ontdaan van overbodige opties en makkelijk te onderhouden.

Realtime beheer op ieder device

In tegenstelling tot Excel en Agenda is de applicatie voor iedereen toegankelijk via desktop, tablet of smarthpone. De vastgoedportefeuille wordt realtime beheerd vanuit een robuuste cloud database. Wanneer taken in de applicatie moeten worden opgevolgd, verzendt de applicatie automatisch een e-mail.

Ook complexe situaties, met meerdere panden en veel voorwaarden, termijnen en contracten zijn met MyLeaseAdmin eenvoudig te beheren. Het bevordert bovendien een sterke onderhandelingspositie – door overzicht, inzicht en timing kom je ‘slimmer’ aan tafel bij het maken van nieuwe afspraken.

Krachtig en gebruiksvriendelijk

  • Prettig, begrijpelijk en strak design
  • Noodzakelijke acties in handig dashboard na notificatie via e-mail
  • Overal en direct toegang via desktop, laptop, tablet en smartphone

Stabiel en veilig

  • Stabiele Laravel applicatie
  • Veilige opslag in de cloud (ISO27001)
  • Realtime vastgoedbeheer

Succesvol en schaalbaar

  • Al > € 1.500.000 bespaard door voorkomen van fouten met contracten
  • Honderden panden voor tientallen eigenaren in beheer
  • Schaalbaar reseller model – ook bruikbaar door andere vastgoedadviseurs

Bent u klaar voor the next level?

De digitale transformatie biedt fantastische nieuwe mogelijkheden en kansen. Ook voor uw onderneming, dat weet ik zeker. Als IT-specialist én ondernemer praat ik daar graag eens met u over verder. Geheel vrijblijvend natuurlijk. Zullen we een afspraak maken?

Bewezen resultaten

Hier leest u meer over websites en webapplicaties die we de afgelopen jaren hebben ontwikkeld. Niet alleen omdat we trots zijn op ons werk, maar vooral om u te laten zien hoe we hebben meegedacht en meegewerkt met onze opdrachtgevers.