Meer informatie Ja, ik geef toestemming

KLANT CASES

Repay HRM

OVER Repay HRM

Applicatie ondersteunt werkgever, werknemer en payroll bedrijf

Repay HRM verzorgt payroll, uitzend- en HRM-diensten voor het MKB. De ondernemer wordt zoveel mogelijk ontzorgd en de werknemer weet zich verzekerd van een goede werkgever.

De franchiseorganisatie heeft vestigingen in heel Nederland. Jaarlijks zijn er meer dan 10.000 medewerkers in dienst in meer dan 110 branches.

Onlogische informatiestromen

De communicatie tussen Repay, werkgevers en werknemers verliep niet altijd even soepel. Repay ontving bijvoorbeeld van de werkgever informatie over werknemers. Denk daarbij aan legitimatie, bankgegevens, heffingskortingen enz. En dat terwijl de werkgever en werknemers geen arbeidsrechtelijke relatie met elkaar hebben.

De ondernemer was veel tijd kwijt met het verzamelen van informatie en het heen en weer bellen om alles rond te krijgen. Informatie die voor hemzelf helemaal niet relevant is. Repay zocht daarom naar oplossing om de ondernemer te ontzorgen te vrijwaren van al deze handelingen.

Applicatie bespaart werkgever en Repay veel tijd

Met de nieuw ontwikkelde applicatie ligt de verantwoordelijkheid voor het verzamelen en beheren van data waar die hoort – bij Repay. Een werkgever logt in en levert alleen de basisgegevens van een werknemer aan: naam en mailadres. De werknemer krijgt via e-mail een notificatie en vult zelf, snel en veilig alle relevante gegevens in.

Repay hoeft deze gegevens vervolgens alleen maar te controleren en akkoord te geven. Via een AFAS-koppeling wordt een contract opgemaakt en verzonden, iets dat Repay veel handwerk bespaart. Ook de accordering van het contract verloopt via de applicatie en daarna kan de werknemer aan de slag.

Blijvend in ontwikkeling

Goede software is eigenlijk nooit ‘af’. Er zijn telkens weer nieuwe wensen, nieuwe omstandigheden en nog slimmere oplossingen. Repay behoort tot de top van de payroll bedrijven en wil zich blijven onderscheiden met optimale dienstverlening voor de ondernemer.

De applicatie wordt de komende tijd geoptimaliseerd en gekoppeld aan een nieuwe versie van AFAS Profit. Daarnaast wordt er gekeken naar het toevoegen van extra functionaliteit. Werknemers moeten bijvoorbeeld ook bij verlof of ziekte, gebruik kunnen maken van de applicatie waardoor het aantal handelingen bij de werkgever en Repay tot een minimum wordt beperkt.

Created with Sketch.

Cijfers op een rij

  • Ca. 5.000 actieve gebruikers
  • Ruim 100 lopende inschrijvingen
  • Standaard 5 verschillende rollen in systeem
Created with Sketch.

Slimme koppelingen

  • Koppeling digitale handtekening (valid sign)
  • Koppeling AFAS Profit software
  • Automatische postcodecheck
Created with Sketch.

Flexibel, stabiel en gebruiksvriendelijk

  • Eenvoudig schaalbare applicatie
  • Backend: Laravel
  • Frontend: Vue.js

Bent u klaar voor the next level?

De digitale transformatie biedt fantastische nieuwe mogelijkheden en kansen. Ook voor uw onderneming, dat weet ik zeker. Als IT-specialist én ondernemer praat ik daar graag eens met u over verder. Geheel vrijblijvend natuurlijk. Zullen we een afspraak maken?

Bewezen resultaten

Hier leest u meer over websites en webapplicaties die we de afgelopen jaren hebben ontwikkeld. Niet alleen omdat we trots zijn op ons werk, maar vooral om u te laten zien hoe we hebben meegedacht en meegewerkt met onze opdrachtgevers.