Meer informatie Ja, ik geef toestemming

Kwaliteitsslag dankzij JIRA service desk

Kwaliteitsslag dankzij JIRA service desk

Sinds twee maanden is de JIRA service desk van Way2Web operationeel. Maurits Dijkgraaf  legt uit waarom dat een bijzondere stap vooruit is.

jiraservicedesk

Vertrouwen essentieel

“Met de bedrijfskritische applicaties die wij ontwikkelen moeten onze opdrachtgevers erop kunnen vertrouwen dat alles correct werkt. Daarom blijven we de kwaliteit van onze service en support steeds verbeteren. Dankzij de JIRA service desk is de doorlooptijd van tickets nu flink korter.”

Duidelijke taal voor klant en programmeur

JIRA Service Desk is state-of-the-art software en wordt ook gebruikt door bijvoorbeeld Twitter en Spotify. De intake van een supportvraag wordt gestructureerd in duidelijke stappen. Een vraag van een klant wordt geïnterpreteerd, herschreven en teruggekoppeld. Dat voorkomt misverstanden en ook intern is het voor de programmeurs duidelijk wat er precies verwacht wordt.

Grondige voorbereiding

“Het is geen oplossing die je zomaar even implementeert”, vervolgt Maurits, “ons supportteam heeft de behoeftes, voorkeuren en verwachtingen van de klant de afgelopen maanden nauwkeurig in kaart gebracht en in de software verankerd. Daardoor wordt iedere aanvraag nu op precies dezelfde manier verwerkt”.

jiraservicedesk-11.pnga_

Werkwijze Way2Web spreekt aan

“We verwerken tickets sneller, efficiënter en accurater. En dat draagt bij aan het vertrouwen en de beleving van de klant. We merken trouwens hoe zeer klanten onze manier van werken waarderen. Natuurlijk maken we geavanceerde software, maar hóe we dat doen blijkt steeds vaker doorslaggevend om te kiezen voor Way2Web.”