Meer informatie Ja, ik geef toestemming
Door Robert Horsmans Leestijd 2 min.

Niels | onze nieuwe supportmedewerker en tester

Als je software laat maken, wil je natuurlijk dat deze vlekkeloos werkt. Maar hoe zorg je als bedrijf voor bug-vrije software? Je vraagt Niels als je supportmedewerker en tester. Dat hebben we dus gedaan. En hij zei “ja”!

Way2Web Niels Support

Bug-buster pur sang

Heel eerlijk, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. En het opsporen en verhelpen van deze fouten moet je liggen. Niels is iemand die dit als geen ander kan. Hij studeerde HEAO in Vlissingen maar in plaats van een baan als debiteurbeheerder rolde hij de softwaresupport in.

En bij goede support hoort volgens Niels ook een stuk testen. “Je bent dan van begin tot eind onderdeel van het proces. Ik neem met de klant door wat er speelt en vertaal dit voor ontwikkelaars. Voordat ik meld dat het opgelost is, heb ik zelf uitgebreid getest en geconstateerd dat het probleem niet meer bestaat.”

Naast het jagen op bugs houdt Niels van golfen en pokeren. Hij wint hier ook nog wel eens wat mee maar, gelukkig voor ons, niet genoeg om zijn baan op te zeggen. Welkom Niels!

Bent u klaar voor the next level?

De digitale transformatie biedt fantastische nieuwe mogelijkheden en kansen. Ook voor uw onderneming, dat weet ik zeker. Als IT-specialist én ondernemer praat ik daar graag eens met u over verder. Geheel vrijblijvend natuurlijk. Zullen we een afspraak maken?