Meer informatie Ja, ik geef toestemming

Ontbijtsessie:
"Service = nieuwe marketing" - 23 juni 2016

Ontbijtsessie: “Service = nieuwe marketing” – 23 juni 2016

Het begrip ‘service’ krijgt door alle online ontwikkelingen een extra dimensie. Behalve via de telefoon moeten bedrijven tegenwoordig 24/7 klaar staan voor hun klanten via social media, chat en e-mail.

Hoe klanten service ervaren verandert daardoor. Bereikbaarheid, snelheid en nauwkeurigheid kunnen het imago van een bedrijf schaden óf juist versterken.

We nodigen u graag uit voor een heerlijk ontbijt en twee interessante presentaties over dit onderwerp. Ontbijt u met ons mee?

Programma

07:45u     Inloop en ontvangst
08:00u     Introductie
“Service = nieuwe marketing”
Maurits Dijkgraaf: Directeur bij Way2Web
08:15u     Partnerpresentatie
Wat is service?
Ed Ram: Partner bij flowresulting
08:45u     Pauze
09:00u     Succescase
“Service” als onderdeel van primaire dienstverlening
Koen Havik: Initiatiefnemer bij Socius Wonen
9:45u     Afsluiting

Locatie & Tijd

Datum & tijd: 23 juni 2016 07:45
Locatie: Restaurant Zuiver, Krommewetering 51 3543 AM Utrecht

Ed Ram: Partner bij flowresulting

edrammail
Met klanten als Schiphol, Nuon en Volkswagen hebben we een bewezen reputatie in het verbeteren van dienstverlening. flowresulting gelooft in dienstverlening die het leven mooier maakt, voor klanten en voor medewerkers. Een belangrijk aspect daarin is het gevoel van ‘service’: maar wat is service eigenlijk?

Koen Havik: Initiatiefnemer bij Socius Wonen

koenhavik
Van lege kantoorpanden studentenwoningen maken is het werk van Socius Wonen. En dat doen ze met veel succes. Het innovatieve bedrijf groeit snel en automatisering was dan ook hard nodig. Door het gebruik van Socius Connect, een slim portaal dat zorgt voor een goede informatievoorziening naar huurders en een efficiënte back-office, is Socius klaar voor de toekomst.

Locatie: Restaurant Zuiver, Krommewetering 51, 3543 AM Utrecht